Pagina's

vrijdag 13 april 2012

Marlène reageert op relatie Gert & Josje




Marlène waarschuwt Josje: "Vlucht, voor het te laat is!"


Het nieuws dat Gert Verhulst een relatie heeft aangeknoopt met Josje Huisman, de blonde zangeres van K3, was voor veel mensen een verrassing. De topman van Studio 100 werd de laatste weken wel vaker in het gezelschap gesignaleerd van de Nederlandse zangeres, maar meer dan een louter professionele relatie leek er niet aan de hand. De bevestiging dat Verhulst en Huisman ook privé samen door het leven gaan, is voor Marlène, Gerts echtelijke wederhelft, het signaal om Josje te waarschuwen: "Gert mag je nooit vertrouwen."


Marlène wil niet met haar foto en familienaam op deze website staan. "Het ligt té gevoelig, ik zou de reacties op straat niet aankunnen", zegt ze exclusief met een bedeesde stem aan Het nieuws van morgen. Voor de buitenwereld was de liefde van Gert voor Marlène gemeend en onvoorwaardelijk. Telkens hij op televisie te zien was, zei hij hoe geweldig Marlène wel was en hoe graag hij in haar buurt verkeerde. "Dat was op televisie", zegt ze fel. "Als de camera's weg waren, deed hij niets anders dan mij voor rotte vis uitschelden. Hij werd als het ware een andere mens. Aan Josje heb ik dan ook maar 1 tip: vlucht weg nu het nog kan, want sigarettenwonden genezen bijzonder moeilijk."

Aanvankelijk ging alles perfect tussen Marlène en Verhulst, maar al snel doken er problemen op. "Zoals zoveel vrouwen hoopte ik dat het een fase was die wel weer zou weggaan", bekent Marlène. "Maar hoe groter Studio 100 werd, hoe meer hij veranderde. Het was niet meer de Gert die ik kende van vroeger. Hij werd vaker boos. En hij kreeg losse handjes", fluistert ze terwijl ze haar onderrug ontbloot en ons haar verwondingen toont. "Gert rookt niet, maar hij kocht toch sigaretten. Louter en alleen om ze op mijn lichaam te kunnen doven", snikt de vrouw.

Naar het gerecht stappen durfde ze niet. "Wat had dat uitgemaakt? Gert en de burgemeester zijn twee handen op 1 buik. Dat zou zonder gevolg geklasseerd worden. En ik zàg hem nog steeds graag he. Als je iemand graag ziet, dan wil je die toch niet naar de gevangenis sturen?" Na de fysieke lijdensweg, kreeg Marlène ook een mentale tik. "De dag dat hij bekendmaakte samen te zijn met Karen (de rosse van K3 red.) voelde ik mij misbruikt. Want enkele dagen daarvoor hadden we nog eens een ouderwetse gezellige avond en nacht. De toekomst leek weer rooskleurig. maar ze bleek voor hem vooral roodkleurig te zijn."

Zijn relatie met Karen Damen bleef geen lang leven beschoren. Nauwelijks 2 dagen na het einde van hun relatie kwam Gert opnieuw aankloppen bij Marlène, met wie hij officieel nog altijd getrouwd is. "Hij zei me dat hij veranderd was en dat hij samen met mij oud wilde worden. Zever natuurlijk, weet ik nu. Maar destijds was ik zo blij dat hij naar mij was teruggekomen, dat ik hem alles vergaf."

Al snel herviel het baasje van Samson in zijn slechte gewoonten. "Hij kocht meer sigaretten dan ooit tevoren en hij begon te corresponderen met Richard Remes (de man die zijn ex-vriendin overgoot met zwavelzuur, red). "Hij vroeg hem onder meer wat de efficiëntste methoden zijn om iemand zowel mentaal als fysisch helemaal te breken." Gelukkig voor Marlène is het nooit zover kunnen komen. "Zijn tijd werd plots helemaal opgeslorpt door de zoektocht naar een nieuwe zangeres voor K3. Dàt is mijn grote redding geweest."

Sinds Josje bij K3 zingt, heeft Marlène haar man niet meer gezien. "En ik ben van plan dat zo te houden. Ik heb mijn leven opnieuw zo goed en zo kwaad mogelijk opgebouwd." Op de vraag of ze opnieuw een man in haar leven heeft, zegt ze na lang aarzelen ja. "Ik heb opnieuw een relatie met mijn halfbroer, Jean-Louis Michel. Want als Gert mij één ding heeft geleerd, dan is het wel dat je geen enkele man kan vertrouwen, behalve als het familie is." Of ze ook gaat scheiden van Gert is nog geen uitgemaakte zaak. "Jean-Louis (nu werkzaam als cultureel ambassadeur, daarvoor een lokale zanger, red) heeft Gert al brieven gestuurd om de scheiding te aanvaarden, maar tussen hem en Jean-Louis heeft het nooit geboterd. Als een scheiding betekent dat ik met Jean-Louis kan trouwen, dan zal Gert nooit willen scheiden. Zelfs als we elkaar niet zien, blijft hij mij tegenwerken waar hij maar kan. Ik hoop dat Josje weet waar ze aan begint."




47 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoe ik mijn lening van een God vrezend geldschieter (Lexieloancompany@yahoo.com)

      Hallo, ik ben Andrew Thompson door naam van CT USA, God heeft bless me met twee kinderen en een mooie vrouw, ik beloof om delen van deze getuigenis vanwege de gunst van de God in mijn leven, 2 dagen geleden ik in wanhopige behoefte van geld was dus ik dacht van het hebben van een lening dan liep ik in de verkeerde handen die beweerde lening geldschieter niet wetende dat hij was een oplichterij. Hij verzamelde 1,500.00 USD van mij en weigeren om me sinds e-mail dan ik was verwarrend, maar God kwam tot mijn redding, een trouwe dag ik ging naar de kerk na de dienst ik idee met een vriend delen en ze me kennismaken met LEXIE lening bedrijf, zei ze kreeg ze 98,000.00 USD van MIJNHEER LEXIE, de MANAGING DIRECTOR van LEXIE lening bedrijf. Dus ik heb verzameld zijn e-mail adres, hij vertelde me dat de regels en de verordening en ik gevolgd, vervolgens na verwerking van de documenten, gaf hij me mijn lening van 55,000.00 dollar... Dus als u geïnteresseerd in een lening bent u kunt ook contact met hem op deze E-mail: Lexieloancompany@yahoo.com of tekst Tel: +14069460675 Bedankt, ik weet zeker dat hij zal u ook helpen.

      Verwijderen
  2. toch geweldig om zo'n dinges te kunne lezen xD ge kunt der ma beter mee lache dan 't serieus te pakke zah, daarvoor ist geschreve xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe zijn jullie hier nu plots massaal opgekomen, beste bezoekers?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. moppen voor bij 't blokken ;)

      Verwijderen
    2. moppen bij 't blokken op facebook ;)

      Verwijderen
    3. https://www.facebook.com/moppenvoorbijtblokken

      Verwijderen
    4. Beware, the MVBtB army is coming

      Verwijderen
    5. jeeps ! MVBtB :)

      Verwijderen
    6. moppen voor bij 't blokken :)

      Verwijderen
  4. Jaloerse vrouwen, het blijft toch lachen :) Hoe kan je dit nu serieus nemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Samson & Gert is zo'n verkeerd programma voor de opvoeding van kinderen. Gert is een werkloze die in een sociale woning woont. Al zijn vrienden hebben een job, maar hij is te lui om iets anders te doen dan met zijn hond bezig te zijn. Na al die jaren heeft hij de deurbel nog steeds niet gerepareerd. Hoop maar dat je kinderen daar geen voorbeeld aan genomen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jah want zo denken kinderen

      Verwijderen
    2. helemaal just wa je zegt.

      Verwijderen
    3. Ik ben nu 27, dus heb uiteraard bijna alle afleveringen gezien. Voor mij was het een perfect voorbeeld hoe het niet moet. Ik heb vast werk, een eigen huis met een werkende deurbel, en mijn vriendin(nen) zijn helemaal niet ingebeeld en komen graag langs. Ik heb dan ook geen rare hond in huis.

      Verwijderen
  6. sorry maar dit gaat erover. Laat die mens toch gewoon doen, al eens bij stigestaan wa de klein mannen hiervan gaan zegge als ze da lezen? tegenwoordig zitte ze al vroeg op het internet ze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. azijnpissers...bah

      Verwijderen
    2. Ma tscheelt dat die op fb zitte bij moppen voor bij 'tblokken of dat ze hier op uitkomen.

      Verwijderen
  7. er staat een fout in :) fysisch gaat over fysica, het moet fysiek zijn. wel nice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fysisch betekent ook 'lichamelijk'. genius

      Verwijderen
    2. alsjeblieft, voor je iets zegt wees dan zeker dat het juist is. Fysisch betekent NIET lichamelijk. Eerder 'betrekking hebben op de natuur' of 'natuurkundig'. Indien u mij niet gelooft zoek het dan op in een woordenboek.

      Verwijderen
    3. haha waar is die like button wanneer je hem nodig hebt? xD

      Verwijderen
    4. Jullie hebben beiden gelijk, dus doe normaal &probeer niet iedereen te corrigeren voor je levenservaring hebt en ECHT alles weet.

      Verwijderen
    5. aan anoniem apr 27, 2012 10:42 AM,

      de eerste reactie was zuiver constructief naar de auteur van het artikeltje bedoeld. Wat voor kwaad kan het om iemand een klein beetje wijsheid bij te brengen? Als iemand die totaal geen verstand heeft van waar de opmerking over gaat toch even het tegendeel gaat beweren, en bovendien de persoon die wel kennis van zaken heeft 'genius' noemt, vind ik dit zeer irritant.

      Constructieve kritiek kan zeker geen kwaad, maar als je van niks weet zwijg er dan over.
      (btw: zoek het op in een woordenboek wat beide woorden betekenen. je zal zien dat de eerste reactie correct is)

      Verwijderen
  8. HAHA :p had het pas door toen ze over jean louis michel begonnen. Toen bedacht ik met ineens hey zo noemde ze die andere kerel vroeger ook in samson en gert op tv :D toen viel mijne frank of euro ;) marlèneke en gert :D got it :D haha ge moet er maar opkomen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoo merci! Ik begrijp het nu pas. Schandalig wat het blokken met me doet :)

      Verwijderen
  9. bijzonder leuk gevonden :P
    het leukste feit is dat het -semi- geloofwaardig is :P
    hoewel de sigaretten er een béétje over gingen en nogal wat weghaalt van de authenticiteit van het artikel :P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind het gewoon geweldig. die mens loopt toch zijn ding achter na. wie weet hoeveel onschuldige meisjes er nog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahaha, I like :-)

    Hopen voor Gene Thomas dat hij de zwarte ook niet nog een keertje wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een artikel van Vrijdag de 13de hé! Alles kan, alles mag..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niks tegen de Gertmeister! hha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Welke nolifer steekt hier zenne tijk in amai

    BeantwoordenVerwijderen
  15. tsss u vrouw verbranden mee sigaretten en dan nog losse pollekes hebben ook, ik ken da soort, den held thuis tegen ulder vrouw maar als der nen vent voor uldere neus staat trekken ulder ballekes tesamen.. gertje jongen ge zijt nen dikke lozer

    BeantwoordenVerwijderen
  16. relatie datinglijnen27 augustus 2012 om 21:42

    Flinke ophef zo te zien, misshcien kunnen ze dan toch samen een kijkje nemen bij www.datinglijnen.nl misschien klikt het dan wel weer

    BeantwoordenVerwijderen
  17. duidelijk een psychopaat, lees op internet: direct maar dan ook direct van weggaan! ondanks hoe goed, mooi, enz. je hem wel vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ALEX LAWSON LENING FIRM INTERNATIONAL
    Heeft u een dringende lening nodig hebben om uw bedrijf of financieren welk doel? we zijn gecertificeerd en legitieme en internationale licentie lening kredietverstrekker Wij bieden leningen aan bedrijven bedrijven, bedrijven en particulieren tegen een betaalbare rente van 3%, is het misschien een korte of lange termijn lening of zelfs als u slecht krediet hebt, zal Wij verwerken uw lening zodra wij uw aanvraag ontvangen. Wij zijn een onafhankelijke financiële instelling. We hebben opgebouwd een uitstekende reputatie door de jaren heen in het leveren van verschillende soorten leningen aan duizenden van onze klanten. Wij bieden gegarandeerde lening diensten van elk bedrag aan burgers en niet-burgers wij bieden een gemakkelijke persoonlijke leningen, commerciële / zakelijke lening, auto lening, leasing / uitrusting financiën, schuld consolidatie lening, woningkrediet, voor alle burgers en niet-burgers met ofwel een goed of slecht krediet geschiedenis. Als u behoefte heeft ons bedrijf e-mail (alexlawsonloanfirm@hotmail.com) kunt u ons een e-mail met uw gegevens.
    OPMERKING: Alle antwoorden moeten worden doorgestuurd: alexlawsonloanfirm@hotmail.com voor een snelle verwerking. dankjewel!

    C.E.O / heer ALEX LAWSON.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoe ik mijn lening van een God vrezend geldschieter (Lexieloancompany@yahoo.com)

    Hallo, ik ben Andrew Thompson door naam van CT USA, God heeft bless me met twee kinderen en een mooie vrouw, ik beloof om delen van deze getuigenis vanwege de gunst van de God in mijn leven, 2 dagen geleden ik in wanhopige behoefte van geld was dus ik dacht van het hebben van een lening dan liep ik in de verkeerde handen die beweerde lening geldschieter niet wetende dat hij was een oplichterij. Hij verzamelde 1,500.00 USD van mij en weigeren om me sinds e-mail dan ik was verwarrend, maar God kwam tot mijn redding, een trouwe dag ik ging naar de kerk na de dienst ik idee met een vriend delen en ze me kennismaken met LEXIE lening bedrijf, zei ze kreeg ze 98,000.00 USD van MIJNHEER LEXIE, de MANAGING DIRECTOR van LEXIE lening bedrijf. Dus ik heb verzameld zijn e-mail adres, hij vertelde me dat de regels en de verordening en ik gevolgd, vervolgens na verwerking van de documenten, gaf hij me mijn lening van 55,000.00 dollar... Dus als u geïnteresseerd in een lening bent u kunt ook contact met hem op deze E-mail: Lexieloancompany@yahoo.com of tekst Tel: +14069460675 Bedankt, ik weet zeker dat hij zal u ook helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede dag, ik ben een geregistreerde particuliere geldschieter. We geven leningen aan mensen te helpen, bedrijven die behoefte hebben om hun financiële status over de hele wereld te werken, met een zeer minimale jaarlijkse rente zo laag als 2% binnen een jaar tot 30 jaar terugbetaling looptijd een deel van de wereld. We geven leningen binnen het bereik van € 5000 tot € 100.000.000. Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Belanghebbende moet contact met ons op via e-mail: (24hourstloancompany1@gmail.com)
    Ben je al afgewezen door zoveel banken
    heb je nodig om de financiering voor de uitbreiding van je bedrijf,
    maak je een persoonlijke lening nodig
    Aanvraag voor een lening, zenden de onderstaande informatie:
    1. Volledige naam
    2. Adres
    3. Bedrag
    4. Looptijd Periode
    5.Phone Number
    6. Beroep
    Mevrouw Farida Stephen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heeft u een lening nodig tegen een zeer laag tarief van 2%? we geven thuislening, zakelijke lening elke vorm van lening Geïnteresseerd, Neem contact met ons op via e-mail: arnoidweman@gmail.com voor meer informatie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. U hebt een lening nodig om uw financiële behoeften op te lossen? Wij bieden leningen variërend van 5000.00 tot 250.000.000,00. Max, we hebben een betrouwbaar, efficiënt, snel en dynamisch zonder kredietcontrole en bieden 100% gegarandeerde buitenlandse leningen tijdens de periode zijn allemaal hier. We nemen ook een lening aan in euro, pond sterling en de dollarkoers van alle leningen is 2% als u geïnteresseerd bent om ons te contacteren. michaelethanloancomapany@gmail.com met De volgende informatie:
    Gebruiksvoorwaarden
    Naam:
    land:
    Stad:
    Adres:
    Aangevraagde hoeveelheid:
    Tijd:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Bezetting:
    Geen telefoon:
    bedanken
    Mr. Michael

    BeantwoordenVerwijderen