Pagina's

dinsdag 23 oktober 2012

Katholieke kerk ontbindt huwelijk Filip & Mathilde


Prinselijk huwelijk onhoudbaar geworden na verschijning boek "Koningskwesties"


Filip en Mathilde spelen hun kerkelijk huwelijk kwijt.

Het kerkelijk huwelijk tussen prins Filip en prinses Mathilde is voorbij, dat heeft aartsbisschop Léonard zopas bevestigd op een persconferentie. Het huwelijk wordt geschrapt nadat in het boek "Koningskwesties" is aangetoond dat Mathilde trouwde voor het geld en Filip voor zijn positie in de koninklijke familie.


Het boek van RTBF-journalist Frederic Deborsu over het Belgische koningshuis brengt de Belgische dynastie in een diepe crisis. Op een druk bijgewoonde persconferentie bevestigde de journalist de feiten die afgelopen weekend al in het nieuws kwamen, namelijk dat het huwelijk tussen Filip en Mathilde gearrangeerd werd om twee redenen: zijn toekomst op de troon veiligstellen en haar familie een zorgeloze financiële toekomst garanderen. Daarbovenop schrijft Deborsu in zijn boek, waarin hij tientallen getuigen aan het woord laat, dat prins Filip jarenlang een homoseksuele relatie zou gehad hebben met een graaf.

"Zij hebben geen plaats meer in de katholieke kerk"
"De feiten zijn bijzonder ernstig en ze onder de mat vegen is onbegonnen werk", zei aartsbisschop Léonard vanochtend nog in een telefonisch interview aan de redactie van Het nieuws van morgen. Enkele uren later voegt de Belgische kerkleider de daad bij het woord, door officieel te bevestigen dat het kerkelijk huwelijk tussen prins Filip en prinses Mathilde wordt geschrapt. "Er is voor hen geen plaats meer binnen de katholieke kerk", zegt Leonard.

Opvallend: André Leonard heeft het in zijn persconferentie geen enkele keer over zijn voorganger Godfried kardinaal Danneels. Nochtans zou hij indertijd een grote som geld gekregen hebben om het huwelijk te voltrekken. "Als royaltywatcher vind ik zijn houding tegenover Danneels ergerlijk, ridicuul en potsierlijk", zegt Marlène de Wouters in een eerste reactie.

Nauwelijks enkele minuten na de bekendmaking van de ontbinding van het huwelijk heeft ook het koninklijk paleis een reactie gegeven. "De dag dat Mathilde 'ja' zei op mijn vraag om te trouwen, was de gelukkigste dag van mijn leven. Sinds die dag heeft ons huwelijk ons vier kinderen geschonken, die we met liefde omringen, liefde die ze ons in overvloed teruggeven, besluit prins Filip.





6 opmerkingen:

  1. man man, ze zouden beter eens hun hand boven hun hoofd houden en kijken wie eronder zit, trouwen voor het geld????? dat houdt niemand uit dezer dagen, zonde!!!!!!!! homo en toch vier kinderen, hoe hebben ze...... het is schandalig, laat ze gelukkig zijn!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EEN HUWELIJK SCHRAPPEN? wAT gOD VERENIGD HEEFT ZAL DE MENS NIET SCHEIDEN. dEZE BISSCHOP MOET NIET MEEDOEN AAN AL DIE SCHIJNHEILIGE PRAATJES.hET ZAL DE KERK GEEN GOED DOEN.
    IN HET VERLEDEN WERDEN TROUWENS ALLE VORSTELIJKE HUWELIJKEN GEARRANGEERD OM GELD EN DYNASTIEKE REDEN. MET DE ZEGEN VAN DE PAUS ERBIJ!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben je moe van die leningen en hypotheken, heb je al afgewezen constant door uw banken en andere financiële instellingen .Deze gedraaid wordt een Lening bieden van corporate Lenders in Amerika / Azië en Europa voor serieuze mannen en vrouwen die grote of kleine financiën te zoeken. We geven leningen tegen 3% rente. We geven leningen variërend van US $ 10.000 tot 1.000.000,00 USD aan particulieren en bedrijven, wordt de lening opengesteld voor alle ongeacht de nationaliteit van een legitieme
    de geldschieter leningen Wilford Granth, E-MAIL met ons op via
    granth.w@hotmail.co.uk
    * Geen Aanvraagkosten
    * Beleggers Leningen
    * Schuld consolidatie
    * Tweede hypotheek
    * Business leningen
    * Persoonlijke Leningen
    * International leningen
    Geen van hen, en geen credit check, 100% garantie alles wat je hoeft te doen is
    Laat ons weten wat je wilt, en we zijn echt je droom, Eric
    de lening bedrijf zei "Ja" wanneer banken nee zeggen, we eindelijk Finance Limited
    uitlenen firma, tussenpersonen, kleine financiële instellingen, want we hebben
    Onbeperkt kapitaal voor meer informatie ga naar een lening te krijgen van: Gelieve
    onmiddellijke reactie op dit bericht: granth.w@hotmail.co.uk
    Ook hebben we een 95% Goedkeuring Rate met maximaal $ 500.000 per locatie en geld te ontvangen in 7 dagen of minder. voor meer informatie contact met ons op voor meer informatie PERSOONLIJKE lening aanvraag granth.w@hotmail.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe ik mijn lening van een God vrezend geldschieter (Lexieloancompany@yahoo.com)

    Hallo, ik ben Andrew Thompson door naam van CT USA, God heeft bless me met twee kinderen en een mooie vrouw, ik beloof om delen van deze getuigenis vanwege de gunst van de God in mijn leven, 2 dagen geleden ik in wanhopige behoefte van geld was dus ik dacht van het hebben van een lening dan liep ik in de verkeerde handen die beweerde lening geldschieter niet wetende dat hij was een oplichterij. Hij verzamelde 1,500.00 USD van mij en weigeren om me sinds e-mail dan ik was verwarrend, maar God kwam tot mijn redding, een trouwe dag ik ging naar de kerk na de dienst ik idee met een vriend delen en ze me kennismaken met LEXIE lening bedrijf, zei ze kreeg ze 98,000.00 USD van MIJNHEER LEXIE, de MANAGING DIRECTOR van LEXIE lening bedrijf. Dus ik heb verzameld zijn e-mail adres, hij vertelde me dat de regels en de verordening en ik gevolgd, vervolgens na verwerking van de documenten, gaf hij me mijn lening van 55,000.00 dollar... Dus als u geïnteresseerd in een lening bent u kunt ook contact met hem op deze E-mail: Lexieloancompany@yahoo.com of tekst Tel: +14069460675 Bedankt, ik weet zeker dat hij zal u ook helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ongelooflijk, maar waar God is altijd geweldig. Na een aantal releases van mijn aanvraag door de bank, kreeg ik een lening door een zeer vriendelijke dame. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met haar via e-mail naar: marilinetricha@mail.ru het biedt leningen van € 3.000 tot € 3.000.000 aan iedereen kunnen terugbetalen met rente tegen een laag tarief van 2 % twijfel er niet aan dat bericht. Dit is een perfecte werkelijkheid. Verspreid het woord aan vrienden en familie die in nood zijn.
    terugbetaling begint vijf maanden na ontvangst van uw krediet
    God zegene u.

    BeantwoordenVerwijderen